zondag 21 juli 2013

update hexentop

Deze week  heb ik wel blogs gelezen/bekeken, maar kwam er niet toe om zelf iets te schrijven. Nu was het ook m'n laatste werkweek voor de vakantie. Raar is dat, je gaat dan toch wat tegen de vakantie aanhangen. En dat terwijl ik ook graag werk.
Maar nu drie weken vrij met niets moeten is wel een heel goed vooruitzicht.
Echt weg hebben we niet gepland. Gewoon lekker thuis aan tutten/frutten.....
Nu gaan we in oktober verhuizen en moeten nog van alles regelen, leuke dingen regelen, zoals vloeren en gordijnen uitzoeken, wat gaat straks wel mee en waar nemen we afscheid van.....
DH en ik zijn nu bijna ( 20 augustus) 5 jaar getrouwd en zijn toen in mijn huis gaan wonen. Zijn spullen erbij, maar nu is het een goed moment op te kijken hoe we het nwe huis samen gaan inrichten. Erg leuk....

Maar nu waar deze blog eigenlijk over gaat.... de update van de hexentop....
Heb daar deze week minder aan gedaan dan ik wilde, maar er is toch bijna een rij "droppen" bijgekomen. Kijk maar.
Lukte net om hem helemaal op de foto te krijgen, mis links onder en boven wat hexjes, maar jullie krijgen zo wel een goed beeld van hoever ik ben.
Deze week heb ik dus alle tijd (nu ja meer..., want een dag is zo om....) om een flink stuk verder te komen.
Ik hou jullie op de hoogte.
 
Geniet van het mooie weer!!
 
groetjes Mieke
 
  

1 opmerking: