zondag 7 juli 2013

hexendag

Op zondag wil ik laten zien hoever de hexagontop is.
Nu wil ik eerst even wat over vorige week vertellen. Had ik alle "droppen" uitgelegd op een tafel, die ik kon laten staan. Ja ik kon hem laten staan.... maar de poezen vonden het heel leuk al die kleurtjes en toen ik de volgende dag beneden kwam, laag alles door elkaar en zelfs een gedeelte op de grond. Huisdieren zijn leuk (naast twee poezen hebben we ook een hond) maar er zijn momenten dat je het even niet zo leuk vind..........
Nu ja, gewoon weer opnieuw uitleggen dus.
En nu vastspelden op een ondergrond, zodat het huisdieren proof is.
De hoek die ik als eerste in elkaar wilde zetten kon ik direct weer uitleggen ( wat was ik blij met de foto's die ik gemaakt had) En zo kan ik laten zien wat de stand van zaken is deze week.
 
Begint al wat te worden.
 
Vandaag is het zondag, dan doe ik nooit zo veel. DH en ik zijn allebei nog in het gelukkige bezit van onze moeders. Die van hem is 94 en die van mij 86, respectabele leeftijden dus. Nu woont de een in Bilthoven en de ander in Amersfoort, en wijzelf in Apeldoorn. Wel even een ritje,maar op zondag gaan we altijd bij allebei op bezoek.
Fijn toch dat dat kan!
 
Zo samen een zondags ontbijtje en dan gaan we.
 
groetjes Mieke
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten