donderdag 4 juli 2013

genoeg plannen.....

Het is donderdag en weer oppasdag...
Omdat de kleindochter nog heel veel slaapt, is er naast het genieten van met de baby tuttelen voor oma nog genoeg tijd om te "frutselen"
Ik neem een tas vol mee.. de laptop, wat te lezen en

De 3 droppen van de hexagontop, waar nog een rand creme hexagonnen omheen moeten worden gezet, een doosje met creme en donker rode lapjes die ik om een kartonnetje moet rijgen, een haakwerkje.....

Bovendien heeft m'n dochter een hond en ook die van mijzelf neem ik op de oppasdag mee, want van 7.15 tot ongeveer 18.00 uur is voor onze Jip (veel) te lang om alleen thuis te zitten. Die honden moeten af en toe ook plassen. Fijn dat m'n dochter tegen het bos aan woont, de tuin uit en de honden kunnen rennen....

Al met al,
Ik verveel me op zo'n dag dus niets....
Ga eerst maar eens wat hexagonnetjes rijgen. Vind ik altijd een leuk werkje. Zeker wanneer ik allerlei kleurtjes heb... Maar nu eerst maar eens een voorraad creme maken, daar heb ik er veel van nodig, wanneer ik de top in elkaar ga zetten.

Iedereen een heel goede dag toegewenst!
Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten