zaterdag 13 juli 2013

Pechdag....

En hoe.........
Had gisteravond alvast de wasmachine aangezet. Dus vanmorgen kom ik beneden staat de wasmachine te knipperen met een fout code. Het serviceboekje erbij gezocht... Ja hoor een probleem met de motor, echt stuk dus....
Wat te doen... de wasmachine is rond de 10 jaar oud. Heeft een reparatie dan nog zin?
Na rijp beraad met DH, maar naar de winkel om een nieuwe te kopen. Nu die komt woensdag.
Dus nog even was sparen. Een voordeel, komt er ook even geen strijk bij.

Nu zat er ook nog een kletsnatte was in de machine, nog in het sop. Zo te zien wel schoon. Spoelen, spoelen, spoelen dus... met de hand en heb geen centrifuge, dus de was kletsnat opgehangen.
Tussendoor ook iets leuks, gezellig gedaan. Bij de dochter en schoonzoon koffie gedronken. DH had de kleindochter al even niet gezien. Wat is ze toch leuk.....
Thuis gekomen verder met de hexagontop, dat schoot aardig op. Totdat ik het werk een keerde en mn....... iets klopt er niet.
Zien jullie het. Marina vast wel.....
Ik was de linkerrij, die zelf wel goed in elkaar zit, één hexagon te hoog aan het aanzetten.
 
BALEN, en niet zo'n klein beetje ook.
Gewoon heel suf, ben te hoog begonnen, en heb tussendoor wel even naar de voorkant gekeken, maar dan kijk je er schuin op... Pas toen ik heb plat neerlegde zag ik wat er fout was.
Dat word dus achteruit naaien.
Ga er maar gelijk aan beginnen....
 
Hoop dat jullie een positievere dag hebben gehad...
 
groetjes Mieke

1 opmerking:

  1. Ik zag het inderdaad voordat ik ging lezen Mieke ;-) maar het ziet er verder wel heel leuk uit! Je moet even checken voordat je begint dat de buitenste (middellijn) naast elkaar liggen met 1 witte ertussen, dan komt het altijd goed. Ik heb ook dit model gemaakt met 1/2 inch zeshoekjes (lekker klein) en het blijft altijd uitkijken met dit model! Fijn weekeinde,
    Marina.

    BeantwoordenVerwijderen