zondag 3 augustus 2014

van alles wat....


Op veel blogs zie ik van alles tegelijk langs komen.
Bij mij dus niet anders, ben met vanalles tegelijk bezig en vind het allemaal even leuk om te doen.
Afgelopen week heb ik dus een bol garen gekocht die van kleur verloopt.
Zo leuk om te doen en je wilt maar doorhaken, want hoe wordt hij nu...
Begint al wat van kleur te verlopen. In het echt zijn de kleuren warmer en donkerder, maar je kan zien dat hij al wat verloopt.


Ook ben ik met het jaren zestig vest bezig van granny´s.
Haak er 2 of 3 per dag en heb er nu 15..
Een impressie
En gisteren ben ik naar ede UFO/dag in Den Dolder geweest en heb daar gewerkt aan de hexentop.
Was erg gezellig!!
Probeer, heb vakantie, iedere dag ook hexen te verwerken.
De oogst van deze week
Ben lekker opgeschoten
Even van wat dichterbij


Verveel me dus niet...
Eigenlijk mag een dag van mij wel één keer zo lang zijn...
Want heb eerlijk gezegd deze week niets gedaan aan de Crochet Along-dekens en ook het randje van de week roept om aandacht. 

Deze week gaan we ook een paar dagen naar Zeeland.
Maar kan ik wel wat haakwerk meenemen en hexen maken....

Het aan elkaar zetten, komt dan thuis wel weer.

Alhoewel, of ik daar veel zal frutselen?
Maar is ook geen moeten, maar een hobby.

fijne dag 
groetjes Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten