zaterdag 30 augustus 2014

Drukke weken..

De rustige vakantie weken liggen wel weer helemaal achter ons...

Nu is eind augustus altijd wel druk (ben ik ook jarig) maar met de moeder van DH in het verpleeghuis, we hopen tijdelijk, en voor mij het kroonjaar 60, toch wel ietsjes meer dan andere jaren. 
Al moet ik eerlijk zeggen (komt wijsheid dan toch echt met de jaren?....) bleef / blijf ik er heel ontspannen onder. Overigens vierde ik mijn verjaardag niet echt, maar heb door het oa het onverwachtse bezoek van mijn moeder (87 , die zelf stiekem een taxi had geregeld van Amersfoort naar Beekbergen en ook weer terug, wat ben ik trots op haar....was nl. voor het eerst) schoonzoons dochters en kleindochter zo'n leuke dag gehad....
Moeder, een dochter en kleindochter bleven ook eten, zo gezellig. Vooral wanneer het dan onverwachts is.

Tussentijds heb ik ook nog wel wat gehandwerkt, meest savonds bij de tv, en ben helemaal bij met de CAL-dekens
Maar tijd om te bloggen kwam er niet van...

kijk de turquoise deken


En de laatste toeren


de rose deken


En van dichtbij toeren van de afgelopen weken





en de jaren 70, bruinige, die links wat overbelicht is (door de zon !!!! vandaag? , ja echt....)




En ook van dichtbij




fijn weekend gewenst

Groetjes Mieke

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je verjaardag . Het is toch heerlijk om dit met je moeder te vieren.
    En dan ook zo bij met je CAL!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke verrassing zomaar bezoek krijgen van wie je het niet verwacht had. Knap hoor van je moeder. Je dekentjes zien er allemaal prachtig uit, je kunt goed zien wat kleur doet. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijke Gelukwensen nog voor je verjaardag.
    Heel mooie dekens haak je
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen