vrijdag 22 augustus 2014

vakantieproject.....



Aan het begin van de vakantie ben ik aan een vest begonnen van granny's. Heb er niet zoveel aan kunnen doen als ik wilde, maar nu we vaak op en neer moeten rijden naar Zeist, is het wel net een mooi werkje in de auto.
Haak ongeveer een granny's op de heenweg en een op de terugweg. 
Heb er 47  nodig... Heb er nu denk ik 30, schiet dus best wel op



Kijk zo kan je zien, dat het best al wel een stapel is. 


Wordt nog wel spannend om ze leuk te verdelen....

Morgen gaat DH zijn moeder naar het verpleeghuis brengen

Helaas kan ik niet mee ...moet werken. 

Maar het weekend gaan we er wel weer samen heen.
Ga nu snel naar het werk.

Een heel goede dag gewenst
Mieke 

2 opmerkingen:

  1. Heerlijk vrolijk, die granny's. Dat wordt een vest met herinneringen, denk ik.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterkte met je schoonmoeder, hoop dat het haar daar bevalt
    Mooi je grannys daar word je vrolijk van
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen