vrijdag 8 augustus 2014

het randje is weer zover



Deze week heb ik best wel veel tijd besteed aan  `frutselen` , maar de week projecten waren blijven liggen....
Maar het randje is weer bij.
Eerlijk gezegd ben ik met de dekens een aantal weken achter.
Vanmorgen was de nieuwe weekopdracht er alweer en aan die van de afgelopen twee weken had ik nog niets gedaan. Loop nu dus drie weken achter.
Moet daar een dezer dagen maar aan beginnen.
Nu schreef Tertia in haar blog dat zij de stersteek niet zo leuk vind om te haken. 
Nu ik vind het wiel niet leuk om te haken....
Wanneer ik eenmaal bezig ben wel weer, maar hik daar dus even tegenaan....



Ga zo eerst even boodschappen doen en wat in de tuin rommelen.
Met het warme weer en regelmatig buien groeit vooral het onkruid erg hard.
Eerst maar eens gaan plukken, voordat ik ga haken of.... hexjes maken....?

Nee haken moet... anders gaan de dekens hopeloos achterlopen en wil daar geen UFO's van maken.

Allemaal een goede dag gewenst.
groetjes Mieke

2 opmerkingen:

  1. Schitterend
    Fijn weekeinden groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doe maar lekker waar je zin in hebt. Natuurlijk is het leuk om de dekentjes "bij te werken"; ik ben benieuwd hoe ze uiteindelijk worden.... maar het is zoveel en het is zo warm.... kiezen is moeilijk.
    Groet,
    Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen