zondag 4 augustus 2013

voortgang? hexjes....

Waarom een vraagteken bij voortgang? Nu ik ben, ondanks de warmte en het huis.... best wel veel bezig geweest met de hexjes. Allereerst was ik door m'n kartonnetjes heen. Printen en knippen dus.... Toen waren m' n crème lapjes op, waarvan ik er veel nodig heb, weer knippen.... Kartonnetjes bekleden.  En dan kon ik dus eigenlijk pas beginnen.  Bovendien hheft de buitenrand nog erg veel crème nodig... Daar heb ik me mooi op verkeken.  Ik had de gele bloemen wel gemaakt, maar die moeten  worden omlijst door crème.   Heb dus wel veel gedaan,  maar niet zo zichtbaar.....
Laat daarom eerst maar eens een gedeelte van de achterkant zien, de kartonnetje s zijn goed zichtbaar.



 En hier de eerste compleet in elkaar gezette hoek.

En hier een omlijste bloem. 
Wordt wel mooi,. Maar is erg veel werk.
overigens zijn die hexen erg verslavend.... je blijft maar doorgaan. 

Ga dze komende vakantieweek, heerlijk verder.

groetjes Mieke

1 opmerking: