zaterdag 3 augustus 2013

Dear Jane week 1

Zo 'een week werken aan Jane zit erop. Niet zover als ik zou willen, maar er is een beginnetje. De blokken ga ik omlijsten met roze, ook daar heb ik een begin mee gemaakt.  Door de warmte heb ik minder gedaan dan ik van plan was.  Maar ach iedere dag een draadje is volgens het gezegde een hempsmouw in het jaar.....
Ben er wel achter dat het errug veel werk is, maar doordat het blokken zijn, zie je het groeien ( nu ja straks dan)  Naast dat het  erg warm was, hadden we het deze week druk met ons huis. We hadden al een ander huis gekocht per 1 oktober as. ! Maar ons huidige huis stond (ja echt verleden tijd....) te koop. Donderdag kregen we kijkers, die direct een  bod deden en het in principe gekocht hebben. Is altijd nog even afhankelijk van de financiering, maar het lijkt er toch op dat het verkocht is, per 1 november. Hebben we dus de hele maand oktober voor klussen en verhuizen......  Maar daar waren we deze week druk mee........Zorgen dat het huis er leuk en opgeruimd uitzag. Al m'n quilt en handwerkspullen  opgeruimd.... Ik heb het liefst alles om me heen liggen, zodat ik het bij de hand heb, maar dat ziet er nogal chaotisch uit... Ik   Ook al doordat ik deze weken vakantie heb. Ik werk dan het liefst aan van alles te gelijk..... Herkenbaar? Vast wel. Het is nu heerlijk koel ga eerst maar eens verder met Jane.

Groetjes Mieke

1 opmerking:

  1. Wat ben je actief. De Jane borduren en ik heb al veel leuke quiltwerkjes van je gezien. Heel mooi allemaal.
    Groeten, Joke

    BeantwoordenVerwijderen