dinsdag 27 augustus 2013

Ja....ja....

Kijk, huisdieren bekijken alles praktisch...
Zo'n verhuisdoor ligt gewoon lekker
je ligt wat hoger en kan zo alles goed in de gaten houden
 
Minousch nam het er maar even van...
 
 
en speciaal voor Marina een foto van m'n bruidsboeket.
De bloemen waren op een houder gestoken en de stelen van de bloemen dienden als "handvat"

met lint er gedeeltelijk omheen.
De stelen van zonnebloemen voelen niet heel prettig aan
 
Hij staat hier op het stadhuis op een vaas, je ziet de stelen er net onderuit piepen
 
Heel eenvoudig, maar wanneer je zo gek bent als ik op zonnebloemen erg leuk
 
 
 
Trouwens een van de eerste quiltjes die ik maakte waren ook zonnebloemen.
Was bedoeld voor op de kamer van mijn vader in het verpleeghuis, helaas
heeft hij hem nooit gezien.
Hij was zo gek op bloemen en planten.....
Mijn moeder heeft hem nu hangen in het ouderlijk huis
Hij staat nu wel op z'n kop, maar ik krijg hem niet gedraaid...
 
 
 
groetjes Mieke
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten