donderdag 1 augustus 2013

probeersel

Ik ben echt zo'n allesprobeerder... vind zoveel patronen mooi.  Zo ook de babybloks.... Had vorig jaar bij Marina in Den Dolder  een rol strips gekocht en moest  even proberen hoe de stofjes zouden zijn wanneer ik er babybloks van zou maken.....


Nu vind ik het wel een leuk effect  geven, maar..... ik heb het  met de hand in  elkaar gezet. Dat kan heel mooi worden, maar  ik vind de naadjes hier nu niet strak genoeg. Heb  dan ook besloten om het uit elkaar te halen en opnieuw in elkaar te zetten.......

Een tweede probeersel was, is vandaag om een blog te schrijven vanaf m'n tablet ipv vanaf m'n laptop.  Nu, na wat pogingen, waarbij ik de foto's niet kreeg geladen is  het me....pffff..... toch gelukt. 

Nu nog wachten op een telefoontje van de makelaar. Die heeft vanmorgen ons huis bezocht met belangstellenden. Zou zo fijn zijn wanneer dat kopers zouden zijn....
Afwachten maar.

een heel fijne dag gewenst Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten