zondag 18 augustus 2013

hexen 18 augustus

De projecten waar ik (het meest) mee bezig  ben op dit moment,  zijn de geborduurde Dear Jane en de hexentop. Ik schreef bij de voortgang van jane al, dat wij deze week druk zijn geweest met het huis en we moesten ook weer werken. Ook allebei erg belangrijk, maar er is dan minder tijd voor bv. de hexen.
Nu ligt de hexentop even opgerold in de kast... Was te "troeperig" om in de kamer te laten liggen....bij de bezichtigen van het huis. Sowieso zou zo iets teveel afleiden.  De kijkers moeten het huis bekijken en niet mijn hobby's.
Maar ik wilde toch wel wat aan hem , de hexentop, werken. Nu deze week bestond dat maar voornamelijk uit kartonnetjes en lapjes knippen. En vervolgens de kartonnetjes met de lapjes bekleden. Maar ook dat moet gebeuren, alleen zie je  de top dan niet groeien en dat is juist zo leuk.....
Ik vind dat knippen en  bekleden een heerlijk werkje in de avond, samen op de bank met DH bij het televisie kijken...
Maar spectaculaire foto's levert dat niet op......

het doosje beklede kartonnetjes en

het doosje met geknipte  lapjes...
Alleen maar crème en donker rood, voor de rand.

Deze week hoop ik dan weer wat in elkaar te zetten!
Wordt vervolgd



groetjes Mieke
   

1 opmerking:

  1. Ik snap je helemaal. Ik ben nu aan het doorquilten of aan het hexvoorbereiden en dat is best saai bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen