donderdag 13 juni 2013

Vrolijke kleuren

Misschien is het jullie al wel opgevallen, maar ik hou van vrolijke kleuren. Mag van mij bont zijn. Daarnaast he ik een zwak voor batiks. Toen ik naar een workshop "tovertegels ging was de keuze dus al snel gemaakt.....   

Alle kleuren van de regenboog dus.
De rand en achterkant zijn fel groen.
Hieronder ka je dat een beetje zien, toen ik heb aan het dubbelen was.


Dat dubbelen heb ik gedaan tijdens een quiltvakantie in Frankrijk.
Op de achtergrond zie nog wat werkstukken van mijzelf en anderen hangen.
 
En ....hoe erg kan het zijn.
Verder dan dit is de quilt niet gekomen.
Ligt netjes opgevouwen in een mand...
 
Afmaken is echt een zwak punt van mij.
Vind het geweldig om lapjes bij elkaar te zoeken.
Een nieuw patroon uit te proberen.
maar dan.....
 
Ben van plan om dat te veranderen.
 
Hou jullie op de hoogte.
 
groetjes Mieke

3 opmerkingen:

  1. Leuke kleuren gebruik je. Tijd misschien om deze vrolijke top af te maken?
    Hoewel...dat is ook bij mij een zwak punt...er liggen hier heel wat UFO's.
    ps leuk dat je me volgt, ik ga jou ook volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel en leuk dat je ook mijn volger bent geworden. Ik blog pas een paar weken. groeten mieke

      Verwijderen
  2. Dag Mieke,

    heb jij het patroon van Tovertegels voo rmij toevallig?

    Groetjes,

    Desiree

    BeantwoordenVerwijderen