zaterdag 15 juni 2013

vilten

Heel veel verschillende frutseldingen vind ik leuk om te doen cq te maken. Zo heb ik tijdens een vakantie in Frankrijk ook vilten geprobeerd.... Het resultaat vind ik leuk, maar het zal niet mijn hobby worden. Vind het zo'n vies gevoel die natte wol en zo glibberig.... Weet dat anderen dat heerlijk vinden, maar na het toch twee maal geprobeerd te hebben, bah....
Maar zal wel m'n werkstukjes laten zien,
 
met toegevoegd wat verschillende soorten draadjes, best wel leuk 

dit was een ondergrond van een dunne vilt waarop je dan weer een dunne laag van een andere stukjes vilt, die je eerder had gemaakt vilten.
Het resultaat is best wel leuk....
 
Maar ik ga vandaag toch gewoon maar verder met m'n haak en quiltwerkjes...
 
fijne zaterdag
Mieke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten