maandag 3 juni 2013

Teleurgesteld

Deze week heb ik vrij. Zomaar...
Nu dacht ik, ik begin de week goed en ga naar de stoffenmarkt, hier in Apeldoorn. Wat een teleurstelling. Een aantal jaar geleden waren er paden vol stoffenkramen. Nu zijn er nog een handjevol stoffenkramen en de paden zijn wel heel erg breed geworden. En de stofkramen die er waren hadden voornamelijk gordijnstoffen en synthetische stoffen.
Helemaal niets waar ik ook maar een beetje "hebberig" van zou kunnen worden.
Jammer, jammer, jammer....
Maar misschien ook wel goed, want ik heb eigenlijk lapjes genoeg. En ook genoeg Ufo's.

Ja en er dan  zijn nog zoveel patronen die ik wel wil uitproberen.. maar eerst maar eens wat afmaken, wat bij mij overigens een lastig punt is.
Zal nog eens wat laten zien wat het toch wel verdiend afgemaakt te worden.
Zover ben ik.....bv met een quilt as you go, quilt

en nog een foto van hoe het begon
 
Ik wil erg nog een extra rij blokken aanzetten en een rand maken.
Maar ja.....
Wil deze week eerst het boxkleed met de windmills quilten!
 
Zal laten zien hoever ik kom......
groetjes Mieke
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten