zaterdag 1 juni 2013

herinneringen

Een aantal keer ben ik op quiltvakantie geweest in Frankrijk. Heerlijke weken waren dat. Mooie omgeving, heerlijk weer en onder vakkundige leiding werken. Zat vanmorgen foto's te kijken en wil jullie vandaag een gestreept.... werkstuk waarmee ik daar ben bezig geweest.


 
Zover ben ik uiteindelijke gekomen, gedubbeld en wel.


Hier het werkstuk na een aantal dagen
 
en maar dubben over hoe verder
 
Hier weer wat verder, erg leuk om zo een top op te bouwen
Is geïnspireerd op een bestaande quilt van.....schandalig, maar ik weet de naam niet meer.
Maar is dus niet iets wat ik zelf heb bedacht.
 
De quilt is thuis ook nog gequilt, MAAR was daar niet helemaal tevreden mee.
Heeft uiteindelijk een aantal maanden op de kast gehangen, zonder een randafwerking....
en is in de mand Ufo's beland......
 
Toch maar weer eens tevoorschijn halen en afmaken.
Zonde om hem zo te laten liggen.
 
Het babyjurkje wat ik deze week liet zien, was overigens een succes!!!!
Had het de kleindochter aangetrokken en daarmee haar moeder toen ze thuis kwam mee verrast.....
Die vond het erg leuk, pfffff...
Is altijd maar weer afwachten
 
een heel fijn weekend gewenst
groetjes Mieke
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten