dinsdag 4 juni 2013

Genieten

Een week vrij en dan dit weer, dat is boffen en genieten. Vanmorgen heb ik opgepast op onze kleindochter van drie maanden. Wat is het heerlijk om op zo'n kleintje te "mogen" oppassen. Geweldig om te zien wat ze iedere week veranderd.
Tijdens haar ochtendslaapje heb ik wat "geprikt" aan m'n hexjes. Heb kartonnetjes bekleed, een leuk werkje, wat heel weinig ruimte nodig heeft en wat je makkelijk meeneemt. Heb vandaag de kartonnetjes bekleed met geel. Vond ik wel passen op zo'n zonnige dag.
Vanmiddag ben ik naar Epe gereden. Bij de Singer winkel heb ik diverse lapjes en garen gekocht oom een vestje voor de kleindochter te maken. Ben er nog niet aan begonnen....kan ik dus ook niets laten zien.

Maar ik heb nog wel wat foto's van quilts die niet moeilijk te maken waren en toch leuk om te zien (tenminste dat vind ik)
Kijk....

Ziet er toch leuk uit...

 
Hier wat details

 
En nog meer

 
geniet allemaal van het weer!
 
groetjes Mieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten