zondag 29 juni 2014

Randjes, randjes, randjes.....

Ben helemaal blij...
Heb gisteren heerlijk kunnen borduren.
Eindelijk is mijn randje per week weer bij.

Had me laten verleiden om een randje over te slaan. Kwam door dat leuke hartjesrandje....
Het randje daarvoor, had een soort slinger als basis, kon ik snel opzetten (voor het uittellen) en daarna die leuke hartjesrand. Daarna waren de volgende randjes er alweer en die ene rand bleef maar zitten. ....
Was voor mij ook niet zo'n logische rand, vond hem een beetje ingewikkeld.

Maar kijk

De hele lap is weer bij....


Dit was de boosdoener.

Nu maar wachten op de volgende randjes....

Kan ik weer eens tijd besteden aan Dear Jane, of.... m'n miniquiltjes, of de hexjestop.....
of de crochet along?

Vermaak me dus wel...

fijne zondag

groetjes Mieke

1 opmerking: