maandag 30 juni 2014

Jaren 70......... en HELEMAAL BIJ

::::

Fijn dat alle randjes, de geborduurde en de dekens weer eens helemaal bij zijn.
Deze deken heeft een jaren 70 uitstraling...
Komt door de kleur.
Het bruine en beige garen had ik al jaren (misschien wel 15 jaar....) liggen en nu dacht ik, met de deken de kans om te gebruiken. Maar werd wel erg flauw van kleur (niet dat het nu zo vrolijk of fris is....)
Maar met wat oranje en geel toegevoegd werd het toch wat levendiger.
Maar blijft erg rustig.
Ben wel blij dat ik het garen eindelijk eens kan gebruiken. 
Al zal het straks een hele toer zijn om hem af te maken.
Waarom, had van de bruinige van alle vier de tinten, vier bollen garen en ben nu aan de derde bollen begonnen.
Is echt van, haal ik het wel of haal ik het niet en garen erbij kopen kan dus niet......


Hier nog een detail van de laatste toeren....

Nu maar weer wachten op de volgende week opdrachten.




groetjes Mieke






5 opmerkingen:

  1. Toch vind ik deze kleurstelling ook heel mooi, en kom je iets te kort, kun je dat toch aanvullen met de andere kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Mieke,
    Wat is deze deken prachtig!! Zou ik het patroon ervan mogen?
    GroetjesIrma,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Mieke,
    Wat is deze deken prachtig!! Zou ik het patroon ervan mogen?
    GroetjesIrma,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Is dit patroon nog ergens te bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen