donderdag 26 juni 2014

Baal, baal.....

Heb ik vanmorgen de drie dekens af en wil ik een foto maken.
Valt mijn (een week oude, dus nieuwe) telefoon., waarmee ik één of meerdere foto's wilde maken op de grond.
Was geeneens hard, gleed van misschien van 30 cm hoog op het kleed. Gelukkig dacht ik, op het kleed en hij zat in een beschermhoesje.
Maar was kennelijk toch te hard, want hij doet niets meer.....
DH gebeld, op zijn werk,,,, , die stelde me iets gerust, misschien is de SIM-kaart of de batterij door het vallen iets verschoven en maken geen contact meer...
Zal vanavond wel kijken.
Maar ja, hij is vanavond pas na  21.00 uur thuis, want heeft een etentje van zijn werk, pech dus en behoorlijk balen voor mij dus... Want foto's maken vandaag, ho maar.

En heb nog wel een dagje vrij...
Was van plan weer eens te bloggen en flink aan het handwerken te gaan.

En ja dat kan dus ook... maar was toch even van slag.
De randjes per week is nog niet helemaal bij, dus ben lekker aan het borduren....

Maar weet je wat dan maar een blog met wat oude foto's.... en echt geloof me ik ben helemaal bij.....met de dekens.



Niet meer chagrijnig zijn dus.
Want ach het is wel vervelend, maar het is maar een telefoon....

Ga lekker verder met borduren.

groetjes Mieke

1 opmerking: