zaterdag 12 april 2014

Waaraan beginnen?

Loop wat achter met het haken en borduren......

We hebben vorige week een erg fijn weekend gehad, met de hele bonusfamilie.
En heb ook wel een paar steken gehaakt en geborduurd, maar had de randjes lang niet af.....

Tsja, het is geen aangenomen werk, maar iets wat ik mezelf opleg......

En doe het ook heel erg graag. Jammer dat een dag maar 24 uur heeft.

Gelukkig heeft Tertia ons deze week niet al teveel "huiswerk" gegeven.
Kan ik met haken wat inlopen.
Ben gisteravond en vanmorgen aan de haak geslagen en ja, één deken is weer helemaal bij.
kijk maar
En even om te laten zien hoe groot hij wordt. Kan je ook goed zien hoe zonnig het nu is!!!!



Moet eerlijk zeggen., de andere twee zijn beide nog niet verder dan de eerste toer van het wheel, maar moet dit weekend een heel eind komen.

Ook de randjes per week lopen wat achter, maar steekje voor steekje kom ik er deze week (denk ik...) wel.

Het quilten denk ik maar even niet aan.....

Per 1 mei ga ik minder werken (dan nog 18 uur per week) Hoop ik wat meer tijd te hebben voor mijn "gefrutsel".

Groetjes Mieke

2 opmerkingen:

  1. Wat een lang eind, je deken! Hoe lang wordt hij? Het is ook leuk werk, gewoon lekker ontspannen. Die van mij ligt ook te wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende je haakwerk
    Fijn weekeinden vanuit Zweden groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen