donderdag 17 april 2014

Dear Jane

Ben al een tijdje bezig met het borduren van Jane. Maar ze was een beetje op de achtergrond geraakt door alles waar ik momenteel mee bezig ben. Zoals gewoonlijk weer veel te veel tegelijk... Maar dat kennen jullie waarschijnlijk ook wel. Nu kwam ik er vorige week achter dat er ook een facebook
/groep is voor , over, van Dear Jane borduursters. Een goede aanleiding om Jane weer eens tevoorschijn te halen en haar op de foto te zetten.


Zo de dame uit verschillende hoeken. 
Borduur met DMC splijtgaren. Alle driehoeken met 815 , de omranding van de blokken met roze en de blokken met allerlei kleuren rood en roze.
Een blok van dichtbij, krijg je een beter idee van wat ik bedoel.


Nu ik al het moois op Facebook heb gezien en ook Dear Janes die helemaal af zijn, heb ik weer zin om er regelmatig aan te gaan werken.

Zal jullie op de hoogte houden van mijn vorderingen.

groeten Mieke 

4 opmerkingen:

  1. Zo'n groep stimuleert wel om er weer mee aan de gang te gaan. Veel te mooi om te laten liggen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geborduurd is ze ook erg mooi, Jane, bedoel ik. Succes.
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend
    Fijne paasdagen groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen