vrijdag 4 april 2014

Bonusfamilieweekend

DH en ik zijn nu ruim 5 jaar getrouwd, voor ons allebei de tweede keer.
Allebei hadden we al twee kinderen, bij elkaar dus vier...
DH, twee dochters en ik een zoon en dochter. Twee dochters hebben een man of vriend.
Èén dochter heeft zelf al een dochtertje van ruim een jaar en een hond (is dezelfde dochter als die met vriend...)
En sinds ook al weer 5 jaar gaan we jaarlijks met kinderen en aanhang en honden, want wij hebben zelf onze Jip... een lang weekend weg. Huren DH en ik een groot vakantiehuis waar we met z´n allen in kunnen.

Zo fijn, dat ze allemaal mee gaan en dat ze allemaal goed met elkaar kunnen opschieten.
Is echt een kadootje. Ze hebben het dan ook nooit over stiefouders of stiefzus of broer, maar over bonusouders en broer en zussen. Met z´n allen zijn we dus een bonusfamilie.

Nu laten we ze dat weekend ook vrij, niets moet, iedereen doet wat hij of zij leuk vindt.
In de praktijk eten we smorgens en savonds wel samen
Is zo fijn zo met z´n allen aan tafel.

Maar ja, ik neem dus wel m´n`` frutselspullen` mee.
Ziet er ongeveer zo uit
Ziet er ongeveer zo uit...

fijn weekend
Mieke

4 opmerkingen:

  1. Wat een oergezellig verhaaltje en wat fijn dat alle bonusfamilieleden van elkaar houden. Moest wel twee keer lezen om alle verhoudingen te snappen.
    Een fantastisch weekend toegewenst. En lekker frutselen.
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn Mieke dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden. Dan is zo'n weekend een feest. En helemaal als jij er zo uitziet als op dat plaatje, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Mieke, klinkt geweldig zo'n weekend met z'n allen.
    Mocht je de bundel van de stofjes op mijn blog willen ontvangen dan hoor ik graag even in een email hoeveel je van elke wilt. (ik kan helaas niet emailen, want er is geen zichtbaar emailadres aan je reactie gekoppeld)
    (je hoeft deze reactie niet te publiceren hoor)
    Groetjes, Merel

    BeantwoordenVerwijderen