zondag 20 april 2014

En weer in de doos

Gisteren een erg fijne dag gehad bij Marina in Den Dolder.
In de morgen de cursus miniquiltjes en in de middag een workshop `bootjes`

Beide gegeven door Ineke Vaillant. Wat doet ze dat toch leuk. Echt een feestje om erbij te zijn.

Nu had ik de afgelopen weken niets gedaan aan de miniquiltjes  en o wat een leuke patronen had Ineke weer

Maar deze week hebben we heerlijk lang weekend. We hebben niets bijzonders gepland, kan dus heerlijk frutselen....

Wat een prettig bordurende randjes hadden we deze week.
Het nadeel is dat ze zo af zijn, wanneer je fijn bezig bent.... Nu ja, ook wel weer fijn, kan ik bezig met andere dingen. De dekens schieten ook al op, heb er al twee af... Laat ik vanavond of morgen zien.

We gaan zo eerst even koffie drinken bij mijn moeder.

Kijk de randjes

En de hele rol wordt voor deze week weer opgerold en netjes opgeborgen in zijn doos......


fijne paasdag gewenst
Mieke

2 opmerkingen:

  1. Soms, héél soms zou ik willen dat ik dat ook nog kon zeggen: "ga even koffiedrinken bij mijn Moeder".
    Geniet er nog maar van...
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen