vrijdag 11 juli 2014

Weer twee blokjes

Heel erg hard gaat het niet, maar gewoon doorwerken, er plezier in blijven houden, dan ik ik er ??????
vast wel.
Het borduren blijft leuk, alle blokjes zijn verschillend, dus is afwisselend.
De volgende keer zal ik weer eens de hele lap op de foto te zetten.
Maar dat wordt lastig, Het tot nu toe geborduurde gedeelte is smal.
Een puntenrij en twee rijen blokjes, over bijna de hele breedte....


Dit zijn ze



alvast een heel fijn weekend gewenst en tot de volgende blokjes....

groeten Mieke

1 opmerking:

  1. Ik heb eens even je Jane-blogjes gelezen..... Wat een schitterend geheel gaat het worden!
    Doe je de grote, of de kleine versie?
    Als ik het zo bekijk de grote he? En waar borduur je op?
    Weet je, het is nog een van mijn wensen om een Jane te borduren, de grote dan he

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen