maandag 28 juli 2014

granny's van fenna

Op de facebookpagina´s over haken hebben de collegahaaksters het maar steeds over fenna/garen.
Wanneer ik in de buurt was steeds al eens gekeken, want de kleuren sprake me toch wel erg aan.
Steeds niets...

had me voorgenomen om nog één keer te gaan kijken.
In de normale kast waar al het garen lag één bol.

Ja daaar heb je niet echt iets aan wat moet je daar nu mee doen.

Draai ik me om, om weg te gaan.
Een hele tafel helemaal vol met fenna...
Moet eerlijk bekennen, heb flink ingeslagen.

Had al van tevoren bedacht dat ik er een jaren 60 vest mee wil maken.
Dus, dat is dan ook heerlijk om te doen, haakboekjes tevoorschijn halen en zoeken maar.

Had eerst een cirkelvest bedacht, maar toe zag ik een vest dat helemaal is opgebouwd uit granny´s .
Het voordeel is dan dat je de kleuren toch nog wat kan verdelen.
Kijk de eerste vier.



Heb er 32 nodig, dus kan nog even.

heb vakantie dus kan heerlijk frutselen.
iedere dag wat hexjes, iedere dag wat garnny´s...

Vandaag ook nog iets veel mindere leuks.
één van de poezen (we hebben er twee en een hond)
is niet in orde. Beweegt heel voorzichtig, is erg vermagerd.
Is de afgelopen week heel snel gegaan.
Heb vanmiddag een afspraak bij de dierenarts gemaakt.
Hoop dat hij een pepmiddel krijgt, maar ik weet het niet...
Afwachten maar.

groetjes Mieke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten