dinsdag 22 juli 2014

Ieder nadeel heb z´n voordeel.....

Een waar woord, van Johan Cruyf... geloof ik.
Op het werk is het op dit moment, zo midden in de vakantie niet zo druk.
Nu hou ik meer van drukte, maar het voordeel is dat ik eerder naar huis ben gegaan, want af is af...
(ben planner in de thuiszorg en de planning rond voor de volgende dag is werk klaar...)

Had vanmiddag dus mooi extra tijd om de RAND van deze week af te borduren.
Had eerder af en toe wat vragen over mijn kleurkeuze, maar deze rand in het rood zwart ben ik errug blij mee.   
 Helaas moet de rol weer tot zaterdag weer in zijn doos.




Voor hoe lang nog.
Had mijzelf beloofd dat ik een mooie klos mocht kopen, wanneer ik over de helft was.
Ben namelijk een kei in het beginnen van projecten, maar afmaken is absoluut niet mijn sterkste kant.

Dit jaar is een goede leerschool voor me.
De dekens van de Crochet Along zijn bij (dus netjes volgehouden ) en de randjes zijn ook bij...

En het belangrijkst.
Vind het allebei nog steeds ontzettend leuk om te doen.

Een heel prettige avond gewenst

groetjes Mieke

2 opmerkingen: