woensdag 7 mei 2014

Update Dear Jane 7 mei 2014

Nu is DH afgelopen week druk geweest in de tuin, maar ook ik heb wel het één en ander gedaan.
Zo zijn er weer twee blokjes geborduurd afgelopen week. En wel twee met heel erg veel kruisjes.

Ik wil wel veel sneller, maar ben met veel meer bezig en ja een dag is maar 24 uur lang......

Omdat het de eerst woensdag van de maand is wil ik niet alleen de blokjes van deze week laten zien, maar heel Jane.

Overigens ik borduur met twee draadjes DMC met 815, 3804, 604, 602,  309 en 3731.




veel borduurplezier
groetjes Mieke

4 opmerkingen:

  1. Mooi. Het begint al een echte lap te worden. Mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt prachtig Mieke! die van mij vanavond ook maar weer eens oppakken als ik niet te moe ben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Is ook zo leuk om te doen. Gaat het een beetje? Spreek je zaterdag weer, is het weer miniquiltjesdag....groetjes

      Verwijderen
  3. Het lijkt me toch zó'n klus! Maar ik vind het wel heel mooi worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen