donderdag 22 mei 2014

Donderdag is oppasdag

Zo vandaag weer een gezellige oppasdag. Het weer was vanmorgen geweldig en ben na het fruithapje met de kleindochter samen wezen stemmen. Heerlijk achter de wandelwagen,  wat loopt dat toch leuk. Het dametje vermaakte zich uitstekend.


Een foto van haar rug, want ik wil haar niet herkenbaar op de blog zetten....

 Op een oppasdag kan je ook heerlijk handwerken tussendoor. Wanneer de dame in de box speelt en wanneer ze slaapt. Ben dan ook lekker opgeschoten met de dekens, die zijn weer helemaal bij.


Dit in tegenstelling tot het randje, daar loop ik al twee weken achter. Maar wie weet kan ik daar vanavond weer eens mee verder.
Heb vanmiddag ook nog wat aan de rode omslagdoek gehaakt. Die haak ik met een haaknaald 5, dat schiet lekker op.Heb al een aardig beginnetje.

Nu bij de verkiezingsuitslagen ga ik vanavond wat borduren.

En in spanning afwachten hoeveel toeren we morgen weer op krijgen en welk patroon aan de beurt is.

groetjes Mieke


2 opmerkingen:

  1. Hallo Mieke! Wat een leuke blog heb je, ik bewonder je geduld met al het mooie dat je bedenkt en maakt, geweldig. Zo fijntjes allemaal en zo met kleur, complimenten!
    Ik heb je zonnebloemen wel gezien bij tante An, zo prachtig! Groeten, Annemiek uit A.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annemiek, leuk dat je mijn blog hebt gelezen, hartelijke groeten Mieke

    BeantwoordenVerwijderen