zondag 11 mei 2014

dagje Den Dolder

Gisteren goot het het grootste gedeelte van de dag van de regen.
Had ik geluk, ik had twee workshops in Den Dolder.
Was weer erg gezellig. Ze hebben daar een lichtkoepel boven de workshopruimte en daar kletterde de regen zo hard op dat je soms harder moest praten. maar wanneer je dan met z´n allen lekker bezig bent is dat een gezellig geluid...
sMorgens  was de workshop miniquiltjes. Nu had ik niet heel veel gedaan, Deze vliegertjes had ik al

en heb deze al wel in een top verwerkt, maar heb daar helaas geen foto van....
Komt deze week!

sMiddags de workshop, Sail.
Daar gistermiddag rustig aan verder gewerkt en wat flying geese gemaakt. Die vliegen straks tussen de bootjes en ankers door. Gisteravond, songfestival, kon ik mooi bij verder werken en kijk, het resultaat.

Drie bootjes en drie strips.

Vandaag zal er niet heel veel gebeuren, want vanmorgen gaan we koffie drinken bij mijn moeder en vanmiddag viert een dochter haar verjaardag.

allemaal een gezellige dag gewenst
groetjes Mieke
 

3 opmerkingen:

  1. Wat zal dat een gezellige dag zijn geweest in Den Dolder, leuk blog heb jij, ik ga je volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Mieke, die vliegertjes én de bootjes met gansjes. Zo vrolijk.
    Dat tikkende regengeluid geeft altijd een gevoel van comfort, gezelligheid, zo van: ik zit hier lekker binnen, laat het buiten maar te keer gaan.

    BeantwoordenVerwijderen