donderdag 2 januari 2014

Eerste blog van 2014 en Dear Jane update 10

Iedereen een heel gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar gewenst!

Plannen genoeg.
Morgen begint de Crochet Along 2014.
Heb er een aantal ideeën voor wat kleuren betreft, waarbij ik voor het een heel groot deel uit eigen voorraad kan putten. Want naast lapjes ben ik ook gek op bolletjes wol en katoen.....
Vandaag ga ik bij de Beekbergse Wolhal (in Apeldoorn) kijken om aan te vullen.....

Ga ook de hexjestop uitleggen, die schiet best wel op. Zodra hij "ligt"zl ik een foto op de blog zetten. Nu ziet het er zo uit.
Net zoals voor de verhuizing.......

Aan Dear Jane heb ik afgelopen weken f en toe gewerkt, kijk dit is erbij gekomen:




Wil jullie wekelijks weer op de hoogte houden van de vorderingen.

groetjes Mieke

1 opmerking: