maandag 25 november 2013

Dear Jane week 9

Nu dachten jullie vast, niets aan Jane gedaan......?
Maar kijk, weer een blokje af, de linker, de rechter ben ik aan begonnen en het begin van een nieuwe punt. Toch wel weer wat opgeschoten deze week.
En dat naast alle drukte op het werk.  En de gehaakte mutsjes, maar eerlijk is eerlijk, haken vind ik dan ook erg leuk om te doen. In de kelder is deze week mijn eigen hobbyruimte klaar gekomen.  Heerlijk, stellingen met bakken met lapjes en Ufo's. Ongebruikte cd kastjes met bolletjes katoen en wol.
Hebben jullie dat nu ook, wanneer ik in een winkel met lapjes en bolletjes ben heb ik zoveel ideeën, maar het lukt niet altijd om eraan te beginnen of ik begin, maar maak het niet af.....  nu heb ik alles overzichtelijk in een ruimte. Hoop dat dat beter werkt.

Nu ga snel wat steekjes aan jane zetten. Komende week zal ik mijn hobbykamer laten zien....

Groetjes Mieke

1 opmerking: