maandag 9 september 2013

Even rustig met bloggen

Tsjonge, wat moet je rond een verhuizing veel regelen...

En wat heb je veel spullen in te pakken. Er blijft heel weinig tijd over om wat te "frutselen"......

En wat moet je dan bloggen?
Misschien donderdag wel, dan is het m'n oppasdag en heb ik wel wat tijd...

Maar ander blogjes lees ik met veel plezier, is lekker ontspannend.

Na 18 oktober, de grote verhuisdag, moet er langzaam weer meer tijd komen.
Nu schrijf ik 18 oktober, maar ze zijn er eigenlijk twee.
Op 8 oktober komt de verhuizer alles ophalen in ons huidige huis. Zij slaan dat dan tijdelijk op en 18 oktober komen ze dan onze spullen brengen naar ons nieuwe huis.

En van 4 oktober tot 18 oktober slapen we in een vakantiehuisje....
De hond en de twee poezen gaan die tijd naar een eigen vakantieadres... een dierenpension.

Van alles te regelen dus... ik verveel me niets....

groetjes Mieke 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten