donderdag 23 mei 2013

en alweer omadag

Op donderdag pas ik op onze kleindochter (nu 11 weken) op.
Wat is zo'n klein baby'tje toch leuk/lief.
 Heb de afgelopen dagen alleen wat gehaakt aan een babyjurkje, maar dat laat ik pas zien als het af is, anders is de verrassing voor m'n dochter er misschien af.....

En ik heb wat lapjes geknipt voor de hexogrammentop, ook al niet spectaculair om op de foto te zetten.....

Dan maar een quilt uit het verleden.
Ook een techniek die ik verslavend vind, kijk maar even mee
eerst allemaal vierkantjes maken

ze dan aan elkaar zetten



Het leuke is dat alles dan al is gequilt en het effect op de achterkant, vind ik zelf erg leuk,mooi


Zijn ook aardig wat uurtjes is gaan zitten. Is een eenpersoonsbedquilt geworden. De vierkantjes zijn 10 bij 10 en alles dus met de hand.....

Voor de lapjes aan de voorkant zijn ook een aantal oude overhemden gebruikt.

prettige dag
groetjes Mieke

1 opmerking:

  1. Hallo Mieke. Leuk dat je mijn blog ben gaan volgen. Dus nu kom ik bij jou kijken.
    Wat een enige vrolijke quilt is dat. Leuke techniek ook en je kan er heel wat restlapjes in verwerken.

    BeantwoordenVerwijderen