vrijdag 16 juni 2017

Time flies when you have fun.

Tsjonge wat gaat de tijd snel.
Maar gelukkig met veel leuke dingen.
Onder andere de verjaardag van mn moeder die 90 werd.
Oppassen op een kleinzoon, nog geen anderhalf, die ach...al waterpokken had en zo ziek was. Over de 40 graden koorts... Maar gaat weer goed.
Ziet er nog wel gepokt uit, maar is er niet meer ziek.

Hoogste tijd om weer eens een blog te schrijven.

Mrs.Billings schiet op dit moment niet zo heel erg op, maar ben toch een stukje verder.
Kijk zover ben ik met de vliegers en vierkantjes van achtergrond stof nu.


Mn goede voornemen om eerst iets af te maken voordat ik aan iets nieuws begin is niet helemaal gelukt.
Maar heb toch weer een aardig stukje achtergrond van mn blommentop af.
Nog heel eventjes doorzetten...
Nog 1 hoek (van 25 hexen) en de hele top kan in elkaar gezet worden.
Dat moet aankomende week lukken...

Bij Marina in Den Dolder heb ik  stempels gekocht die ik even wilde proberen.
De ene set is Jasmine en de andere voor een Jane Austin. Voor de Jane wil ik eerst goed nadenken welke sfeer stoffen ik ga gebruiken.
Maar de Jasmine kan lekker scrabby en heb de stempeltjes even geprobeerd... Kijk.....
En gestreken is het nog veel mooier....

o, o  morgen is er weer een Sweet Surrender workshop.
En daar heb ik afgelopen maand, niet erg veel aan gedaan.
Alleen het onderstaande blok. Is ook nog een halve. Hij ligt op zn kant en helaas, helaas, ik krijg hem niet gedraaid...



Morgen maar eens weer inspiratie opdoen in Zutphen...

een heel fijn weekend gewenst en veel "frutsel" plezier

groetjes Mieke





5 opmerkingen:

  1. Veel plezier morgen in Zutphen. Enne...gefeliciteerd met je moeders 90e verjaardag.
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijken me leuke stempels.
    Nog felicitaties voor je jarige moeder.
    Achterkanten maak je van hexjes.?
    Ook een heel werk
    Fijn weekeinde .
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel.
    Nee hoor, ben met verschillende dingen tegelijk bezig...
    Zijn allemaal voor kanten.
    Dat grote groene stuk is een rand.
    Heb de randen ondertussen klaar, moet ze alleen nog aan de rest van de top zetten.
    Volgende blog, staat er een foto in van het geheel...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach mieke, wat maakt t uit! Komt altijd weer goed!

    BeantwoordenVerwijderen