dinsdag 19 april 2016

365 dagen top en vingerhoedjes

Heb niet alleen gehaakt de afgelopen tijd, maar heb het patchen ook weer opgepakt.
Haken lukte eerder.
Afgelopen zomer was ook ik begonnen aan een vingerhoedjestop.
Echt verslavend is dat.
Doordat mn handen niet meewerkte, heb ik er heel lang niets aan kunnen doen, maar o wat heerlijk is dat. Het patchen met de hand lukt weer...
En kijk zover ben ik tot nu toe.
De randen zijn van een andere quilt, waar ik de lap tot nu toe, even heb  opgespeld.

En van wat dichterbij

echt verslavend werkt dat...


Op 1 januari begon de 365 dagen quilt.
Kan op de naaimachine en kijk:
Dit zijn de blokjes van de eerste weken.
Hier van de hele maand januari.


Ben ondertussen al een stuk verder.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik niet helemaal bij ben.....
Het goede voor mij is, dat je voor die kleine 3 inch-blokjes heel precies moet werken. Precies met een kwart inch  naadtoeslag.
Leer ik veel van...
In het volgende quiltblogje meer hierover

groetjes Mieke

3 opmerkingen: