zaterdag 15 maart 2014

weer eens een berichtje

Pff....
Heb de afgelopen week niets laten zien.
Had een flinke keelontsteking en kwam tot heel weinig, maar dacht met het haken en borduren van de randjes net bij te zijn.

Helaas moet ik zeggen dat ik, dom, dom, dom.... het tweede berichtje vorige week mij in de Crochet Along was ontgaan. Was gisteren even slikken. Dacht dat ik bij was, maar nee dus.

Maar de eerste deken is nu al wel weer zover, nummer twee en drie duurt nog even...

En heb wel ietsjes aangepast.... Ik vond de achterkant van de zigzagrand mooier geworden dan de voorkant.... Zo laten zitten, nee... ga ik me aan ergeren.
Dus uithalen en eerst een randje vasten gehaakt. Na de zigzag heb ik hetzelfde gedaan en daarna weer gewoon verder met het patroon. 

Vanmorgen heb ik weer cursus bij Marina en Den Dolder, miniquiltjes.
Kan ik misschien vanmiddag of anders morgenochtend meer van laten zien.

Vanavond krijgen we al vroeg bezoek. Van bv.borduren of haken zal niet veel komen. 

                                                            prettige dag, groetjes Mieke

3 opmerkingen:

  1. Word schitterend Mieke
    Fijn weekeinden vanuit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed idee hoor om dat haakwerk gewoon aan je eigen wensen aan te passen.
    Ik zit nu met een fikse keelontsteking, hoestenproesten en vol hoof. Is niet erg, gaat weer over! Heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen