zondag 9 februari 2014

Heel andere randjes, voor de miniquiltjes

Gisteravond ben ik iets heel anders aan het doen geweest, maar het zijn ook randjes.
De rand van wat straks de omranding van de miniquiltjes moet worden.
Ik ben ze met de hand aan het patchen, gaat dus niet zo heel erg snel. Heb nu 5 gedeeltes af, dat moeten er 8 worden en dan nog de hoeken.
Aankomende zaterdag is er weer een workshop miniquiltjes, maar of ik dan alle losse stukken af heb, laat staan ze in elkaar gezet ??????

Gewoon stug doorwerken.
Het is zondag, voor ons altijd de dag dat we de moeders ( 86 en 94 jaar) bezoeken.

Maar vanavond kan ik vast nog wel een randje in elkaar zetten....

Kijk het resultaat tot nu toe

Op de foto (met schaduw.......) zie je goed dat het geheel ook wel gestreken mag worden...
Komt wel.

fijne zondag Mieke


6 opmerkingen:

  1. Ik heb eens even geklikt op "Crochet along 2014" en ik moet zeggen: "Jij durft!!".
    DRIE van die dekens van, hoeveel zei je?, 190 cm. breed en ze moeten pakweg 200 cm lang worden? Ze zien er erg leuk uit.
    Ik was begonnen om een mini-dekentje te maken voor het lits-jumeaux in mijn poppenhuis, maar ik ga steeds losser haken, dus na 3 weken had ik een mooie(regen)boog.... alles dus maar uitgetrokken; dan maar niet. Ik ben met genoeg bezig op poppenhuisgebied, dus vervelen doe ik me niet en het houdt me van de straat, nietwaar!! Ik kom nog weleens kijken, hoever je bent.
    Groet, Rya, Rotterdam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er prachtig uit. Fijne zondag, groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er vrolijk uit
    Fijne handwerkweek groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met wat veel leuke randjes ben jij bezig! Ik heb ook zo'n plezier in dat haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mieke,

    Wat leuk om jouw flying geese hier vast te zien. Mijn top van de basisquilt zit in elkaar.
    Ik ben benieuwd hoever je gekomen bent.

    Groetjes Helma

    BeantwoordenVerwijderen